Måndag, olivia 5 veckor

Idag har vi varit hos soc och skriftligt bekräftat Tottes faderskap, så nu är han pappa till Olivia även juridiskt sett. Sen tog jag och lillan en härlig promenad över cykelbron till stan och gick en bit av strandpromenaden innan vi vände och tog samma väg tillbaka. Var påväg att ta av mig jackan för att solen värmde så skönt men kom på att jag är en ammande mamma och vill inte riskera att få mjölkstockning! Sen har jag haft Olivia i bärselen idag och fått lite saker gjorda. La bla ut en annons på mina Libby-klackar från topshop  på tradera, så gå gärna in och buda. Sen har jag gjort biffar av ett kg köttfärs idag, ska gå ner och steka på dom nu så det blir middag någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0