Absolut avslappning

(Tycker magen liknar barbapappa på den här bilden. ;) )
Jag var på världens skönaste massage på Spa of Sweden igår. Abslout avslappning heter behandligen. Under nästan 2 1/2 timme fick jag sitta tillbakalutad i en massagefåtölj och få fotmassage, arm- handmassage, ansiksbehandligt, manikyr och pedikyr. Hur härligt som helst. Denna behandling var dessutom speciellt riktad till gravida kvinnor. Jag kan rekomendera den starkt! Jag fick behandligen i julklapp av pappa. Helt klockrent! :) Ikväll och imorgonbitti jobbar jag mina två sista pass innan mammaledigheten, känns riktigt skönt måste jag medge. Även om jag har förstått att jag haft en väldigt lindrig och bra graviditet jämfört med många andra (peppar peppar!) så börjar man känna sig rätt trött och sliten såhär mot slutet. Sover som en stock om nätterna, och har tydligen börjat snarkat nu också säger Totte :P haha. Ska bli så skönt att bara vara hemma och mysa nästa vecka och vänta på bebisen. Fast du får gärna komma när som helst nu älskade unge! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänker på dig gumman! Nu är det inte lång tid kvar :D wiiiiie <3 Skönt med mammaledighet puss på magen söto

2012-03-09 @ 18:13:17
Postat av: Mernaz

OHHH majsan, din mage är så fin! Jag är så glad för dig skull, önskar jag vore hos dig nu när det nära! Pussa bäbisen från mig och säg att moster kommer snart och hälsar på;) Puss min älskade

2012-03-15 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0