Mammaledig

Lite bilder på barnrummet:

Happ då är första mammaledighetsveckan i full gång. Och det har faktiskt hunnits med en hel del. Ihelgen drog vi igång ett stort målarprojekt här hemma. Vardagsrummet och hallen blir vitt. Och till helgen så ska en fondvägg upp i vardagsrummet. Svärföräldrarna har varit här och hjälpt oss med det medans vi mest stått för markservicen. Vi är så lykligt lottade som har så fina familjer som alltid ställer upp! Förutom det så var vi hos mamma och åt middag i söndags, även in kusin Sandra hennes kille Oskar och deras dotter Maja som har hunnit bli 6 månader nu var där. Vi har träffats ganska mycket nu sen dom fick Maja vilket känns jättekul, nu när vi kommer ha nästan jämnåriga barn. I måndags träffade jag Jenny, lika kul som alltid. Vi åkte ner på stan och käkade lunch och gick en sväng. På kvällen var jag över till min kusin Mia som fyllde år och bjöd på tacos och tårta. Igår var jag hos barnmorskan, för kaske sista gången innan vår nya familjemedlem kommer. Allt ser bra ut och vi konstaterade att det är en väldigt aktiv liten krabat jag har i magen. Huvudet har trängt ner ordentligt i bäckenet nu och hjärtljuden slår så fint. Nu är vi redo! Idag står bullbak på agendan, bäst att fylla frysen med fikabröd nu medans man har tid! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, de är ALLTID lika kul att ses, va snyggt de blev med tavelisten ;)

2012-03-14 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0