Nyklippt

(38 veckor + 2 dagar)
Var hos frissan idag och förnyade frisyren lite. Det var säkert ett halvår sen jag var hos frissan sist så det var rejält slitet. Kapade säkert 10 cm av barret, men nu känns håret mycket tjockare och livligare. Fick lite härliga lockar i håret också och har fått känna mig lite extra fredagsfin idag. Åt lunch hos Linda på Eurasia sen åkte jag och Jessica och storhandlade på Coop så nu är kyl och frys fyllda för ett tag framöver. Kvällen har spenderats i soffan med min älskade, hade turen att få fotmassage mot mina svullna fötter. Mycket välbehövligt efter en hel dag på språng. Nu ska jag hoppa isäng och kolla på bigbrother. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linda Lee

Min vackra prinsessa! Längtar sååå efter bebii!

2012-03-19 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0