Nya stövlar

Köpte dessa skinnstövlar från Ecco härom dagen. Kändes som ett befogat köp då jag varit ute efter ett par klassiska svarta stövlar och nu var det dessutom halva reapriset. 1600kr har de kostat men jag betalade endast 400kr för dom. Dessutom är de tillverkade i samma skinn som Louis Vuitton väskorna berättade kassörskan, så förhoppningsvis ska dom hålla i ett par år framåt. För tillfället har jag dock sjukt svullna fötter, mina fotknölar är i stort sätt obefintliga. (graviditetssymtom) Jag som brukar vilja använda saker jag köper på en endaste gång. Får se när jag kan inviga dessa.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Inte bara LV, utan också Hermés och Gucci! Jag har varit och jobbat lite på huvudkontoret i Danmark :-) Du blir säkert jättenöjd!

2012-03-15 @ 21:05:54
URL: http://wictoria.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Så du köpte stövlarna ändå :) De var ju ett riktigt fynd!!

2012-03-15 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0