Babyshower

Fick den här superfina speldosan av arbetskamraterna

Sista dagen på jobbet igår för ett bra tag framöver. Blev sjukt överraskad av mina arbetskamrater då de hade fixat en babyshower för mig som avslut. De hade fixat med flera olika bakverk, bla cupcakes med små marsipanbebisar på, hjärtballonger i hela frukostmatsalen och alla arbetskamrater var samlade för att överraska mig när jag gick av mitt pass igår eftermiddag. Hade bara fått order om att ag skulle befinna mig uppe i frukosten prick kl 15. Sen fick jag öppna flera paket. Ett av dom innehöll en superfin speldosa från Mias lustgård som jag själv kikade på för bara några dagar sedan. Sen var det en snuttefilt i form av en Uggla, även den från Mias lustgård. Ett litet matset med mumin motiv och en "min första bok" att fylla i och klistra in bilder i. Så himla fina kollegor man har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0