Onsdag

Har precis sagt hejdå till Jenny som varit här ikväll. Vi gick en sväng på stan efter jobbet, kollade på bebiskläder och lite annat. Det är så himla kul tycker jag! :) Köpte två par supersöta bebissockar, så små! Hittade även en jättefin blus till mig själv på Åhléns, hade en rabattkupong som kom väl till pass. Den är i så bra modell så den passar både nu och kommer va fin även när magen är borta. Tänkte ha den när vi ska på mitt kusinbarns dop om några helger. Det vart även en sväng till ÖB för att köpa lite nödvändigheter som diskmedel och shampo. Sen åkte vi förbi ett ställe på Västerslätt och hämtade thaimat, grymt gott. Har köpt restaurangchansen i år igen så nyttjade ett erbjudande därifrån. Nu ska jag hoppa i duschen iväntan på att sveriges mästerkock börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0