Skin

Ny favoritparfym. Clean - Skin.

Nu ska jag vara ensam hemma i fem dagar. Totte är i Åre på jobb hela den här veckan. Känns väl sådär när man är höggravid, men jag har ringt och försäkrat mig om att mamma är beredd att rycka in om det skulle hända något. Det känns tryggt att ha en barnmorske-mamma. Även Totte är ju såklart beredd att kasta sig i bilen och komma hem om bebisen mot förmodan skulle bestämma sig för att komma ut den här veckan. Unnade mig förresten en ny parfym idag, har suktat efter den ett tag och idag kunda jag inte hålla mig. Luktar lite vanilg och svagt av mysk. Nu ska jag lägga mig i sängen med en tidning och invänta att bigbrother börjar. Ställer väckarklockan på 6:00 då jag har dagpasset imorgon. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0