14 dagar idag

Idag blir Olivia två veckor. De här två första veckorna har gått så otroligt fort, känns som att det var igår man låg där på förlossningen och hade värkar. Totte är tillbaka på jobbet ivanlig ordning idag, första gången jag är ensam med lillan en hel dag. Hittills går det bara bra.. har hört från många att första dagen man är ensam med sin bebis kan vara jobbig, många känner sig ledsna och övergivna. Jag har inte haft några sånna känslor än men då har det ju bara gått en halv dag iofs ;) Tänkte ta en tur till affären med vagnen när Olivia vaknat att fått äta. Har krängt på mig ett par jeans idag, dagen till ära. Det var evigheter sen jag kunde ha ett par tighta jeans så det känns riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0